Irakaslearen elkarrizketa
Pasaden ostiralean lehen mailako 3. eta 4. kurtsoko nire tutoreari egin nion elkarrizketa. Berak klaseak amaitu ondoren ikastetxetik hurbil dagoen taberna batera joan ginen.
Hasieran ez zen oso egoera erosoa izan, berarekin
neukan erlazioa ez zelako taberna batera
zerbait hartzera joateko modukoa, baina denbora pasa ahala deserosotasun hori
aldentzen joan zen.
Elkarrizketaren galderak egin baino lehen, klaseko
oroitzapenaz hitz egin genuen, egindako bihurrikeriaz, akatz farregarriaz,
izandako bizipenaz eta abar. Horrela konfidantza gehaigo hartu genuen biok eta
elkarrizketa errazagoa izan zen.
Bukatzerakoan aipatu zidan lan oso polita dela eta benetan
gustoko baduzu, ez duzula lan baten modura hartzen. Baita esan zuen
unibertsitatean arlo teorikoa praktikoa baino gehiago lantzen dela, horregatik
gomendatu zidan umeekin ahalik eta denbora gehien pasatzea, adibidez
udalekuetan monitor gisa joatea.
IZENBURUA IPINI MEZUEI
ResponderEliminar--
Neu ere ados zure irakasle ohiarekin. Zera gehituko nuke: lanketa teorikoak balio du praktika sakonago pentsatzeko, beraz, ahalik eta denbora gehien pasatu praktikan... baina arinago ahalik eta gehien dakizula joan.
--
Oraintxe arte denei erantzun diet pertsonalki eurena irakurrita, baina orain askok batera idatzi duzuenez, kafea denentzat:
Lanaren hurrengo zatiak hiru pausu ditu:
1) Egin zerrenda bat ikasi dituzuen gauzekin;
2) zerrenda horren sailkapena egin
3) Sailik sail berriro irakurri, ea ideia gehiago badatozkizun.
Hori datorren martitzenean erabiliko dugu.