Kontzeptu Mapa
Halpern, D. F., Eliot, L., Bigler, R. S., Fabes, R. A., Hanish, L. D.,
Hyde, J., Liben, L. S., et al. (2011). The Pseudoscience of Single-Sex
Schooling. Science, 333(6050), 1706 –1707. doi:10.1126/science.1205031, Kruse, A.-M. (1992). ¿Cómo pueden ayudar a las chicas las experiencias escolares? ¿Pueden ser las instituciones para un solo sexo y las agrupaciones dentro de escuelas mixtas parte de la solución? Desde las mujeres: modelos educativos, coeducar/segregar? (or. 55–84). Universidad de Granada. eta Ballarin, P. (d. g.). El mito de la coeducación. testuak kontzeptu mapa baten bidez konparatu ditugu Bubbl.us zerbitzuaren bitartez. Testuen analisiaren ondoren honen ideia nagusiak atera ditugu, kontzeptu mapara pasatu eta elkarren artean semantikoki lotu.
Irudiak handian ikusteko klikatu.



Irudiak handian ikusteko klikatu.



Polito sakondu duzue testuotan eta zehatz ibili zarete elkarrekiko lotura batzuk eraikitzen.
ResponderEliminarAgian, oso joera analitikokoak bazarete, testu bakoitzaren ideia mapa amaitutakoan beste bat zerotik egitea komeini ahal zaizue aurrekoak aurrean dituzuela, berbaz amaituko nuke aholku hau zuei entzun eta gero.
Bubblus eta CMapen hautuen artean nik CMaps abaeratsagoe dela esango nuke. Bubblus azken urteetan ez dut erabili, agian asko hobetuta egongo da, baina lehen, behintzat, gauza konplexuetan huts egiten zuen. Pentsamenduak garatzeko txarra zen; garatutako eta argitutakoak erakusteko, polita.
Lan apur bat eginda, CMaps konfiguratu daiteke DropBoxeko karpeta batean eta, onena ez bada ere, taldean erabil liteke. Nik hala daukat ordenagailu desberdinetan lan berbera egin ahal izateko.
"El mito de la coeducación" testuaren gaineko mapaz pare bat ohar:
a) loturak ez aipatzeak ez du zentzu handiegirik.
b) Hezkidetza (eu) = Coeducación (es)